Fullspäckad dag med många intryck

I förmiddags stod jag i den stora, och väldigt proffsigt gjorda Under the Spotlight montern. Den var i mitten av själva utställnings-hallen och det var tvskärmar runt om hela montern. Där kunde de som var intresserade kolla på alla filmer och läsa mer om projektet. Det var många spm kom fram för att prata, vilket var roligt. Jag fick positiva kommentarer kring filmerna vilket gläder mig.
Programmet dessa dagar, med föreläsningar och utställare, är väldigt välgjort och jag har lyssnat på intressanta talare och lärt mig nya saker och träffat trevliga och engagerade människor.

Kvällen avslutades i Stockholms fantastiska stadshus med mingel i Blå hallen. Förmodligen första och sista gången jag var där 🙂

I morgon kväll är det dags för mitt ”stora framträdande”. Samtal med professor Menter – pratar patienter och läkare samma språk?
Jag är lite nervös men det ska ändå bli väldigt roligt. Han är en välkänd person inom forskarvärden så jag är glad att få en timma med honom inför publik.

Snart sovdags, kram Sara

2 thoughts on “Fullspäckad dag med många intryck

  1. Du är en stjärna. Mycket fräsch tjej som vågar och vinner. Du vågar visa psoriasisens elakaste ansikte. Respekt! Du vinner förståelse för nyckfull sjukdom, inte bara för dig själv utan för alla drabbade. Fortsätt så! Kram på dig!

  2. Hej Kristina!
    Stort tack för dina jättefina ord, jag blir glad och rörd!
    Jag kommer att fortsätta informera och vara med i olika sammanhang, detta är viktigt!

    Ha en riktigt skön sommar!
    Kram Sara

Kommentera

